مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 17:502020-09-26اقتصادي

نقش کلیدی بازارگردان ها در مدیریت هیجان بازار سرمایه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از بازار سرمایه، جعفر جمالی، معاون حقوقی سازمان بورس گفت: بازارگردان ها در بازار سرمایه محور تعادل اند و هر چه این بازار بزرگ تر می شود، - معاون حقوقی بورس با بیان اینکه شرکت هایی که در بازار سرمایه حضور دارند ملزم به داشتن حداقل یک بازارگردان هستند، گفت: بازارگردان ها در بازار سرمایه محور تعادل اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از بازار سرمایه، جعفر جمالی، معاون حقوقی سازمان بورس گفت: بازارگردان ها در بازار سرمایه محور تعادل اند و هر چه این بازار بزرگ تر می شود، ضرورت تقویت صندوق های بازارگردان محسوس تر خواهد بود؛ اخیراً سازمان بورس و اوراق بهادار هم بار دیگر بر این تاکید کرده و شرکت هایی را که در بازار سرمایه حضور دارند ملزم کرد که حداقل یک بازارگردان داشته باشند.

وی بیان داشت: نهاد ناظر ضمن نظارت و رصد جدی بر این الزامات، در جهت تقویت نهاد بازارگردانی از تمام ابزار ها استفاده خواهد کرد.

معاون حقوقی سازمان بورس نهاد بازارگردانی را یکی از کلیدی ترین و ضروری ترین نهاد های مالی مؤثر در بازار های سرمایه معتبر و پیشرو خواند و گفت: این نهاد در نقدشوندگی و مدیریت هیجان و نوسانات بازار نقش اساسی داشته و به عنوان یکی از انواع نهاد های مالی موضوع قانون بازار اوراق ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش کلیدی بازارگردان ها در مدیریت هیجان بازار سرمایه

نقش کلیدی بازارگردان ها در مدیریت هیجان بازار سرمایه