مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 15:502020-09-26اقتصادي

رعایت پروتکل های بهداشتی در کرمان 9درصد بالاتر از متوسط کشوری است


مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمان گفت: استان کرمان در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی 9 درصد از متوسط کشوری بالاتر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبیان داشت: طی هفته گذشته در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح استان کرمان بیش از 19 هزار مورد بررسی توسط تیم های نظارتی انجام شده که از این آمار 4 هزار و 156 مورد بازرسی از مدارس و آموزشگاه ها صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه به دنبال بازرسی های صورت گرفته 6 هزار و 101 مورد تذکر داده شده است، افزود: 4 هزار و 778 مورد تذکر به صورت شفاهی و هزار و 181 مورد کتبی بوده ضمن اینکه پس از بازرسی ها 142 مورد تعطیلی صورت گرفته که 103 مورد از این آمار مربوط به واحدهای صنفی در شمال و جنوب استان می باشد که 33 مورد تعطیلی توسط دانشگاه علوم پزشکی بوده است.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمان گفت: در بازرسی های انجام شده از سطح استان طی شهریور ماه سال جاری 62 هزار و 476 مورد بازرسی انجام شده که در نهایت منجر شده تا 20 هزار و 983 تذکر به صورت کتبی و شفاهی داده شود.

نویدی تصریح کرد: در پی بازرسی های صورت گرفته در شهریور ماه سال جاری 5 هزار و 313 مورد تذکر کتبی و همچنین تعطیلی داشته ایم که در این راستا دانشگاه علوم پزشکی بیشترین بازرسی را در این بازه زمانی به خود اختصاص داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت پروتکل های بهداشتی در کرمان 9درصد بالاتر از متوسط کشوری است

رعایت پروتکل های بهداشتی در کرمان 9درصد بالاتر از متوسط کشوری است