مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 13:152020-09-26سياسي

سربندهای رزمندگان در دفاع مقدس وحشت بر دل دشمن انداخت


فرمانده قرارگاه عملیاتی قدر با انتقاد از اختلاس های چند ده هزار میلیاردی گفت: ضربات این افراد از بمب سنگین و سخت تر است و کاش موشک بر سر ما بریزند ولی چنین افرادی در کشور نباشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، به مناسبت هفته دفاع مقدس نمایشگاه یاد یاران به مدت پنج روز از دوشنبه 31 شهریور تا جمعه 4مهر به همت ناحیه مقاومت بسیج مقداد در زمین چمن شهدای جیحون برگزار شد.

در این نمایشگاه علاقه مندان با رعایت کامل فاصله اجتماعی و پروتکل بهداشتی از ساعت16 تا 19:30 از غرفه های فرهنگی و اجتماعی استفاده می کردند و در ادامه تا ساعت 22 هر شب برنامه زنده با حضور سه نفر از جانبازهای مداح دفاع مقدس، گروه های سرود برتر کشوری و قرعه کشی 5 نفر ادامه می یافت.

اختتامیه این آیین شب گذشته با حضور سردار احمد ذوالقدر فرمانده قرارگاه عملیاتی قدر ، سردار غفارپور فرمانده ناحیه مقداد و سایر مسؤولان برگزار شد.

تقدیر از خانواده های شهدا و نقاشی تصویر شهدای آن ها از قبل مجلس و هدیه دادن در مراسم، اجرای گروه سرود وصال، اجرای خواننده انقلابی آقای احمدی و اجرای تئاتر عاشورا و حضرت رقیه توسط گروه حنانه از جمله بخش های مهم این مراسم بود.

سردار احمد ذوالقدر فرمانده قرارگاه عملیاتی قدر شامگاه جمعه در آیین اختتامیه نمایشگاه یاد یاران که در زمین چمن شهدای جیحون ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سربندهای رزمندگان در دفاع مقدس وحشت بر دل دشمن انداخت

سربندهای رزمندگان در دفاع مقدس وحشت بر دل دشمن انداخت