مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 13:052020-09-26بين الملل

جان سیاهپوستان مهم است ، اعتراضات در خیابان های آمریکا همچنان ادامه دارد


ویدئوی غافلگیرکننده ای از افسر پلیس ادره کلانتری لس آنجلس منتشر شده که جمعه شب با استفاده از سپر ضدشورش خود، یک معترض جان سیاه پوستان مهم است که از قبل روی زمین دراز کشیده را می زند.

- "جان سیاهپوستان مهم است"، اعتراضات در خیابان های آمریکا همچنان ادامه دارد ویدئوی غافلگیرکننده ای از افسر پلیس ادره کلانتری لس آنجلس منتشر شده که جمعه شب با استفاده از سپر ضدشورش خود، یک معترض جان سیاه پوستان مهم است که از قبل روی زمین دراز کشیده را می زند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنابه نوشته روزنامه دیلی میل ، این ویدئو نشان می دهد که این معاون متوسل به زور شده و از سپر ضدشورش خود برای تحت کنترل گرفتن معترض استفاده می کند.

ویدئوی فوق در منطقه هالیوود غربی در شهری گرفته شده که صدها معترض جمعه شب در آن گرد آمدند و در امتداد بولوار سانتا مونیکا رژه رفتند.

در همین حال، در سمت دیگر کشور، صدها معترض جان سیاه پوستان مهم است در پل بروکلین واقع در شهر نیویورک تحصن کردن.

صدها تظاهرکننده عصبانی از بارکلیز سنتر در بروکلین تا بروکلین بریج رژه رفتند و در این مسیر نشستند؛ و تا بیش از یک ساعت از بلند شدن امتناع کردند.

تجمع روز جمعه در همبستگی با اعتراضاتی که در لوییویل ، ایالت کنتاکی برگزار می شود، انجام شد؛ جایی که تظاهرات گسترده نیز برای روزهای پیش رو برنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان سیاهپوستان مهم است ، اعتراضات در خیابان های آمریکا همچنان ادامه دارد

جان سیاهپوستان مهم است ، اعتراضات در خیابان های آمریکا همچنان ادامه دارد