مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 12:052020-09-26اقتصادي

به زودی تولید سوزن ریل را بومی سازی می کنیم


به طور متوسط در شش ماه گذشته هر ماه 5 هزار تن ریل تحویل مشتری داده شده است و در حال حاضر تقاضا قابلیت افزایش تولید و تحویل ریل به مشتری وجود دارد و می توانیم در نیمه دوم سال، - معاون بهره برداری  ذوب آهن اصفهان با اشاره به این که دو قرارداد شرکت ذوب آهن اصفهان حدود 100 هزار تن ریل است که طبق پیش بینی ها در طول یک سال آینده تحویل  می شود، گفت: شرکت ذوب آهن اصفهان یک قرارداد عمده با قرارگاه خاتم برای ساخت ریل زاهدان-چابهار و یک قرارداد هم با شرکت زیرساخت برای تامین ریل چند محور دارد که شامل محور های سنندج، رشت، میانه و یزد است که در بازه زمانی یک ساله ذوب آهن اصفهان ریل مورد نیاز آن ها را تامین می کند.

مهرداد تولاییان با تاکید بر این که تولید متنوع ریل به نوع واگن بستگی دارد، تصریح کرد: در شرایط کنونی ذوب آهن اصفهان بر مبنای سفارشات ریل تولید می کند و  در حال حاضر 7 هزار تن ریل تایید شده توسط بازرسان داریم که به دلیل این که امکان بارگیری ریل به مقصد محدود است و به زودی تحویل مشتری می شود.

معاون تولید ذوب آهن اصفهان در پاسخ به این که آیا برنامه ای برای فروش ریل در بورس یا بازار برای سایر مصرف کننده ها دارید یا خیر؟ اظهار کرد: از آن جایی که استاندارد ملی ریل توسط ذوب آهن اصفهان دریافت شده و به دنبال آن هستیم آن را در بورس عرضه کنیم شرکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به زودی تولید سوزن ریل را بومی سازی می کنیم

به زودی تولید سوزن ریل را بومی سازی می کنیم