مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 12:052020-09-26بين الملل

واکنش سودان به خبرها درباره عادی سازی با اسراییل


عبدالله حمدوک نخست وزیر سودان امروز (شنبه) گفت که عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی دارای اشکال های متعددی است و به همین دلیل نیازمند بررسی های عمیق و جامع تری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از الجزیره حمدوک گفت که عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی به دلیل آنکه دارای اشکالات متعدد است، نیازمند به بررسی‌های جامع و عمیق دارد.

حمدوک با تاکید بر اینکه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی جنبه های مختلفی دارد، گفت: گفتگوهای بسیاری به ویژه در سطح جامعه درباره این توافق مورد نیاز است.

از سوی دیگر عبدالفتاح البرهان رییس شورای حاکمیتی انتقالی سودان اموز (شنبه) گفت که ارتباط با اسراییل این فرصتی است که نام سودان از لیست تروریسم آمریکا حذف شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری «البلاد» الجزایر، البرهان در آغاز سخنرانی خود در اولین کنفرانس ملی اقتصادی سودان گفت که چند گزینه برای ما وجود دارد که لازم است برای خروج از از بحرانهای پیش رو از آن استفاده کنیم.

البرهان با اشاره به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی گفت: این امکان برای ما فراهم می شود تا برخی از اصلاحات ساختاری و سیاسی را در تمام نقاط کشور اجرا کنیم همچنین که فرصتی برای ما فراهم شده تا نام سودان را از لیست تروریسمی آمریکا حذف کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش سودان به خبرها درباره عادی سازی با اسراییل

واکنش سودان به خبرها درباره عادی سازی با اسراییل