مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 11:252020-09-26اجتماعي

خرید گوشی هوشمند برای دانش آموزان بی بضاعت در اولویت قرار گیرد


مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی گفت: در مرحله اول کمک مومنانه 300 هزار بسته معیشتی در استان توزیع شد.

- مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی: خرید گوشی هوشمند برای دانش آموزان بی بضاعت در اولویت قرار گیرد ایسنا/آذربایجان غربی مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی گفت: در مرحله اول کمک مومنانه 300 هزار بسته معیشتی در استان توزیع شد.

سیدهادی طباطبایی امروز پنجم مهرماه در پنجمین جلسه شورای مشارکت استان که صبح امروز برگزار شد، با قدردانی از مشارکت اقشار مختلف مردم در کمک به نیازمندان و مشارکت آنان در طرح های مختلف در راستای تامین بخشی از نیازهای اقشار کم درآمد و آسیب دیده از بیماری کرونا، گفت: متاسفانه شیوع بیماری کرونا در کشور موجب شد برخی از مشاغل دچار رکود شوند و برخی از افراد دچار مشکلات مالی شده و نتوانند مایحتاج اولیه زندگی خود را تامین کنند.

وی با اشاره به اجرای طرح کمک مومنانه به افراد آسیب دیده از کرونا، اظهار کرد: این طرح در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری اجرا شد و در محله اول با مشارکت دولت و افراد خیر بیش از 300 هزار بسته معیشتی در آذربایجان غربی تهیه و در بین این افراد توزیع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید گوشی هوشمند برای دانش آموزان بی بضاعت در اولویت قرار گیرد

خرید گوشی هوشمند برای دانش آموزان بی بضاعت در اولویت قرار گیرد