مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 11:052020-09-26اقتصادي

قیمت گذاری دستوری دولت، یکی از عوامل تعطیلی 50 هزار واحد صنفی


رییس اتاق اصناف کشور وی با بیان اینکه بالغ بر 50 هزار واحد صنفی در آستانه تعطیلی قرار داشته یا تعطیل شده اند، گفت: قیمت گذاری دستوری از جمله دلایل مهم تعطیلی این واحدها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید ممبینی در نشست امروز فعالان بخش خصوصی با وزیر پیشنهادی صمت که ظهر امروز در محل اتاق بازرگانی ایران برگزار شد، گفت: اتاق بازرگانی ایران، اتاق اصناف و اتاق تعاون تصمیم گرفتند با ایجاد یک دبیرخانه مشترک برای حل مشکلات بخش اقدام کنند و در این دبیرخانه به این جمع بندی رسیدیم که حمایت کنیم تا رزم حسینی به عنوان وزیر صمت برگزیده شود.

وی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب برای توجه به حوزه تولید، گفت: بخش بازرگانی طی سال های اخیر مورد بی مهری قرار گرفته و اگر بپذیریم این بخش موتور محرکه تولید است باید توجه ویژه ای به آن صورت بگیرد.

این فعال بخش خصوصی با بیان اینکه بعضاً تصمیمات و اقداماتی منجر به ایجاد تنش در بخش تجارت کشور می شود، گفت: تمام این مسائل به پای اصناف نوشته می شود، در حالی که اصناف علیرغم همه بی مهری ها کنار دولت بوده اند.

وی با بیان اینکه بالغ بر 50 هزار واحد صنفی در آستانه تعطیلی قرار دارند یا تعطیل شده اند، عنوان کرد: عواملی مانند نرخ گذاری دستوری، عدم حمایت لازم از بخش و عدم توجه به تشکل ها علیرغم شعارهای داده شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت گذاری دستوری دولت، یکی از عوامل تعطیلی 50 هزار واحد صنفی

قیمت گذاری دستوری دولت، یکی از عوامل تعطیلی 50 هزار واحد صنفی