مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 10:452020-09-26اجتماعي

بررسی شبکه شاد و تبعات آن در فرایند آموزش نونهالان


شبکه شاد مخفف(شبکه اجتماعی دانش آموزان)، از ابتکارات معاونت پرورشی و فرهنگی در سال های گذشته بود که همزمان با شیوع ویروس کرونا بیش از هر چیز دیگری در ساختار آموزش و پرورش، -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، شبکه شاد مخفف(شبکه اجتماعی دانش آموزان)، از ابتکارات معاونت پرورشی و فرهنگی در سال های گذشته بود که همزمان با شیوع ویروس وزارت آموزش و پرورش ، نقطه قوت و مثبت این شبکه امنیت اطلاعات دانش آموزان و فرهنگیان است چون این سامانه در درون خود آموزش و پرورش طراحی و اجرا شده است؛ هیچگونه اطلاعات فردی به بیرون از مجموعه (برخلاف پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی دیگر) درز نمی کند.

معاونت پرورشی و فرهنگی نیز هم پای بخش آموزش وارد شبکه شاد شده است و از همان آغاز فعالیت این شبکه کانال معاونت پرورشی و فرهنگی در این شبکه ایجاد شده است.

مطالبی که از ابتدا در این کانال قرار گرفت شامل فعالیت های پرورشی دانش آموزان و فرهنگیان در دوران قرنطینه و نیمه حضوری یا تعطیل شدن مدارس بود که با توجه به گستردگی فعالیت های این معاونت به چند نمونه اشاره می شود.

_ فعالیت های اداره کل قرآن که شامل: عترت و نماز، پیام های قرآنی، معماهایی با مضمامین مذهبی و دینی، سخن بزرگان و احادیت- با مضمامین گوناگون، آشنایی با احکام- _فعالیت های اداره کل امور تربیتی، مشاو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی شبکه شاد و تبعات آن در فرایند آموزش نونهالان

بررسی شبکه شاد و تبعات آن در فرایند آموزش نونهالان