مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 10:402020-09-26اقتصادي

رزم حسینی: برای پذیرش سمت وزارت فداکاری کردم/ امضاهای طلایی را حذف می کنیم


در شرایط فعلی پذیرش سمت وزارت ریسک بزرگی برای من بود و حتی پرریسک تر از حضور در سنگرهای دفاع مقدس لذا من برای پذیرش این سمت ایثار و فداکاری کردم و باید با کمک شما فعالان بخش خصوصی و مجلس در مقابل فشار حداکثری تلاش کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس علیرضا رزم حسینی وزیر پیشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت امروز با حضور در جمع فعالان بخش خصوصی گفت: شرایط امروز بسیار سخت است زیرا در شرایط فعلی ما هم با تحریم روبرو هستیم و هم در جنگی با بیماری کرونا مواجه هستیم.

وزیر پیشنهادی وزارت صمت بیان داشت: بنابراین چون در شرایط سختی قرار داریم باید  تمام مردم ایران و دستگاه های حکومتی و تشکل های بخش خصوصی و اتحادیه ها مانند دوران دفاع مقدس در راستای حل مشکلات با هم پیمان شوند و مشکلات را حل کنیم.

وی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی معیشت مردم در خطر جدی است بیان داشت: ما به دنبال مدیریت بازار هستیم و به دنبال مداخله در بازار نیستیم بنابراین ما به دنبال مدیریت بازار مبتنی بر فراوانی کالا و قیمت تمام شده پایین و مبتنی بر تشکل های بخش بخش خصوصی و با هم اندیشی و کار کارشناسی مشترک بین دولت و تشکلهای بخش خصوصی خواهیم زود.

وی با تاکید بر اینکه باید سفره مردم را ارزان تر کنیم بیان داشت: اگر توفیق خدمتگزاری در این سنگر را پیدا کنم باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزم حسینی: برای پذیرش سمت وزارت فداکاری کردم/ امضاهای طلایی را حذف می کنیم

رزم حسینی: برای پذیرش سمت وزارت فداکاری کردم/ امضاهای طلایی را حذف می کنیم