مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 10:252020-09-26بين الملل

زخمی شدن ده ها فلسطینی در راهپیمایی کرانه باختری


ده ها تن از شهروندان فلسطینی در جریان راهپیمایی در «نابلس» و «کفر قدوم» به خاطر اقدامات سرکوبگرایانه نیروهای رژیم صهیونیستی زخمی شدند.

- ده ها تن از شهروندان فلسطینی در جریان راهپیمایی در نابلس و کفر قدوم به خاطر اقدامات سرکوبگرایانه نیروهای رژیم صهیونیستی زخمی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از المسیره، حافظ صالح، رییس شورای روستایی خاطرنشان کرد، نیروهای رژیم صهیونیستی در جریان راهپیمایی در استان نابلس سه جوان فلسطینی را با شلیک گاز اشک آور به طور مستقیم به ناحیه صورت، سینه و پا زخمی کردند و آنها به منظور درمان و معالجه به بیمارستان منتقل شدند.

صالح در ادامه افزود، در نتیجه درگیری های میان نیروهای رژیم صهیونیستی و جوانان فلسطینی در استان نابلس تعدادی از شهروندان فلسطینی دچار حالت خفگی شدند.

در همین راستا، نیروهای رژیم صهیونیستی در راستای سرکوب راهپیمایی هفتگی در کفرقدوم، هفت شهروند فلسطینی از جمله یک خبرنگار را به ضرب شلیک گلوله زخمی کردند و ده ها تن نیز دچار حالت خفگی شدند.

در همین رابطه، مراد شتیوی، هماهنگ کننده مقاومت مردمی در کفرقدوم خاطرنشان کرد، نیروهای رژیم صهیونیستی با استفاده از گلوله مشقی، بمب های صوتی و گاز اشک آور به سمت شرکت کنندگان در این راهپیمایی هجوم آوردند و در نتیجه آن هفت شهروند فلسطینی با شل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زخمی شدن ده ها فلسطینی در راهپیمایی کرانه باختری

زخمی شدن ده ها فلسطینی در راهپیمایی کرانه باختری