مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 10:202020-09-26فرهنگي

جایزه جشنواره pink city هندوستان به تعدیل از کردستان رسید


فیلم کوتاه تعدیل به نویسندگی و کارگردانی کیوان سروری از تولیدات حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان جایزه ویژه هفتمین جشنواره بین المللی pink city هندوستان را از آن خود کرد.

- ایسنا/کردستان فیلم کوتاه تعدیل به نویسندگی و کارگردانی کیوان سروری از تولیدات حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان جایزه ویژه هفتمین جشنواره بین المللی pink city هندوستان را از آن خود کرد.

این جشنواره که در شهر جیپور هندوستان برگزار شد به دلیل شرائط کرونایی هفتمین دوره خود را به صورت آنلاین برگزار کرد.

بنا به این گزارش فیلم کوتاه تعدیل در ایام برگزاری آنلاین جشنواره و در رقابت با فیلم هایی از دیگر کشورهای جهان در مراسم اختتامیه که 25سپتامبر (جمعه 4 مهرماه 99) برگزار شد توانست جایزه ویژه جشنواره را از خود کند.

فیلم کوتاه تعدیل با هدف کاهش آسیب های اجتماعی در مورد دو دوست و همکار است که یک اتفاق آنها را در موقعیت عجیبی قرار می دهد.

در این فیلم، زانیار لطفی به عنوان تصویر بردار و تدوینگر، فردین ملاسلیمی صدابردار، سمیرا فقیه سلیمانی به عنوان منشی صحنه، مهران سروری دستیار کارگردان، ثنا شریعتی به عنوان دستیار تصویر برداری و عزیز نعمتی، سمیه رحیمی، سوران رضوانی زاده، شاداب کوکبی، آرسام حسین پناهی، نیها شیخی به عنوان بازیگر کیوان سروری را یاری کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایزه جشنواره pink city هندوستان به تعدیل از کردستان رسید

جایزه جشنواره pink city هندوستان به تعدیل از کردستان رسید