مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 10:202020-09-26پزشكي

کرونا در موج سوم مهاجم تر شده است/ جوان های بیشتری در این موج گرفتار می شوند


رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به شروع موج سوم کرونا در استان گفت: طبق بررسی های صورت گرفته در کشور کرونا در موم سوم مهاجم تر شده و در صورت ابتلا بیشتر افراد به بستری شدن در بیمارستان نیاز پیدا میکنند.

- کرونا در موج سوم "مهاجم تر" شده است/ جوان های بیشتری در این موج گرفتار می شوند ایسنا/کرمانشاه رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به شروع موج سوم کرونا در استان گفت: طبق بررسی های صورت گرفته در کشور کرونا در موم سوم مهاجم تر شده و در صورت ابتلا بیشتر افراد به بستری شدن در بیمارستان نیاز پیدا میکنند.

دکتر محمودرضا مرادی در جلسه امروز (پنجم مهر) ستاد مدیریت و مقابله با کرونای استان کرمانشاه با اشاره به شروع موج سوم کرونا در کشور گفت: طبق بررسی اپیدمیولوژیست ها کرونا در موم سوم تغییراتی داشته و ویروس مهاجم تر شده است.

وی افزود: در این موج بیشتر افراد در صورت ابتلا در بیمارستان بستری می شوند و تعداد بیماران نیازمند به بخش های ویژه هم بیشتر شده و این شرایط می طلبد که مردم واقعا مراقبت و پیشگیری بیشتری داشته باشند.

وی تصریح کرد: همچنین تغییرات ویروس در موج سوم نشان می دهد که جوانترهای بیشتری در این موج گرفتار می شوند و در حال حاضر میانگین سن ابتلا به کرونا در استان در مردان به 40 سال و در زنان به 42 سال رسیده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا در موج سوم مهاجم تر شده است/ جوان های بیشتری در این موج گرفتار می شوند

کرونا در موج سوم مهاجم تر شده است/ جوان های بیشتری در این موج گرفتار می شوند