مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 10:002020-09-26پزشكي

طرح بهداشتی فوق العاده برای مراسم اربعین حسینی در کربلا


اداره بهداشت کربلاء از تدوین برنامه و طرح فوق العاده برای مراسم اربعین حسینی خبر داد که قرار است از 10 روز قبل برای کنترل شیوع ویروس کرونا اجرای آن آغاز شود.

- اداره بهداشت کربلاء از تدوین برنامه و طرح فوق العاده برای مراسم اربعین حسینی خبر داد که قرار است از 10 روز قبل برای کنترل شیوع ویروس کرونا اجرای آن آغاز شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، صباح الموسوی، رییس کل اداره بهداشت کربلاء خاطرنشان کرد، این طرح شامل توزیع خودروهای امدادی و آمبولانس ها در نزدیکی مراکز اورژانس در داخل شهر القدیمه ، آماده سازی 38 تیم پزشکی، هفت بیمارستان دولتی و همچنین بیمارستان های خصوصی از جمله الکفیل، زین العابدین، امام الحجه، العباس الاهلی است که طی این دوره خدمات مجانی ارائه می دهند.

وی در ادامه افزود، با پزشکان حشد شعبی برای ایجاد شش تیم پزشکی مستقر در محورهای شهر القدیمه هماهنگی وجود دارد.

الموسوی همچنین تصریح کرد، تیم های پزشکی در مرکز جراحی السیده زینب الکبری و همچنین 35 تیم بهداشتی برای نظارت بر آب آشامیدنی و تغذیه به زائران اربعین حسینی ایجاد خواهد شد.

وی تاکید کرد، در مراکز درمانی العباسیه شرقی و غربی سالن های اورژانس ایجاد خواهد شد و تمامی داروها، تجهیزات و لوازم ضروری پزشکی تهیه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح بهداشتی فوق العاده برای مراسم اربعین حسینی در کربلا

طرح بهداشتی فوق العاده برای مراسم اربعین حسینی در کربلا