مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 09:252020-09-26سياسي

فرهنگی: مسؤولان از هدایت سرمایه مردم به سمت تولید حمایت کنند


در روزهای اخیر شاهد هدایت سرمایه های مردم به سمت تولید بودیم که لازم است مسوولان با حمایت های جدی و ارائه تسهیلات به تداوم این حرکت و توسعه آن کمک کنند.

- محمدحسین فرهنگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: در روزهای اخیر شاهد هدایت سرمایه های مردم به بخش تولید بوده ایم و این مسأله در این روزها محسوس بوده است.

وی افزود: حال که این حرکت از سوی مردم آغاز شده، لازم است تا مسؤولان هم با حمایت ها و ارائه تسهیلات به مردم و سرمایه گذاران موجب توسعه بیشتر این حرکت و تداوم آن شوند.

سخنگوی هیات رییسه مجلس اظهار داشت: فعالیت اقتصادی مثبت زمانی است که نقدینگی و سرمایه ها به سمت تولید هدایت شوند و ما شاهد توسعه در این بخش باشیم.

فرهنگی خاطرنشان کرد: تداوم این حرکت و توسعه در حوزه فعالیت شهرک های صنعتی کمک شایانی به بخش تولید، اقتصاد و اشتغال کشور می کند و درواقع با به راه افتادن این بخش چند مشکل دیگر ما در حوزه اقتصادی همچون بیکاری و.

مرتفع می شود.

وی در پایان گفت: از سوی دیگر ما شاهد سرمایه گذاری مردم در بورس هستیم که این نیز درواقع هدایت سرمایه ها از بازارهای کاذب به سمت تولید است و می تواند کمک موثری به بخش تولید داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگی: مسؤولان از هدایت سرمایه مردم به سمت تولید حمایت کنند

فرهنگی: مسؤولان از هدایت سرمایه مردم به سمت تولید حمایت کنند