مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 09:152020-09-26اقتصادي

صادرات حدود 17 هزار تن کالا به عراق از مرز چذابه


دبیرکل اتاق بازرگانی اهواز از صادرات 16 هزار و 919 تن انواع کالاهای ایرانی از مرز چذابه در یک هفته گذشته خبر داد.

- محمد نجفیان در گفت وگو با ایسنا با اشاره به روند صادرات کالا از مرز چذابه به کشور عراق اظهار کرد: در یک هفته گذشته 16 هزار و 919 تن انواع کالا شامل مصالح ساختمانی، تولیدات کشاورزی و مواد خوراکی از مرز چذابه به کشور عراق صادر شده است.

وی با اشاره به روند مطلوب صادرات به عراق افزود: این میزان صادرات در این بازه زمانی توسط یک هزار و 142 کامیون ایرانی انجام شده است.

دبیرکل اتاق بازرگانی اهواز با بیان اینکه کالاهای حمل شده به مرز چذابه از طریق 477 کامیون عراقی به داخل خاک این کشور بارگیری شد، گفت: تفاوت بین کامیون های ورودی و خروجی به دلیل نحوه بارگیری و افزایش تناژ این خودروها است.

نجفیان با اشاره به محدودیت واردات 29 قلم محصولات کشاورزی از طریق مرزهای جنوبی کشور عراق، گفت: به این دلیل، بیشتر صادرات محصولات کشاورزی از طریق مرز چذابه شامل پیاز و میوه است.

نجفیان ادامه داد: در یک هفته گذشته مواد خوراکی از جمله رب گوجه فرنگی، خیارشور و ترشی، کشمش، بیسکوییت و شکلات و همچین ظروف شیشه ای و بلور، اکسید آهن، موکت و گلیم فرش، رول پلاستیکی، مصنوعات پلاستیکی، یونولیت، گرانول و مبلمان به عراق صادر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات حدود 17 هزار تن کالا به عراق از مرز چذابه

صادرات حدود 17 هزار تن کالا به عراق از مرز چذابه