مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 08:502020-09-26سياسي

رمز پیروزی رزمندگان در سال دفاع مقدس توکل و ولایتمداری است


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان با بیان اینکه رمز پیروزی رزمندگان در سال دفاع مقدس توکل و ولایتمداری است، گفت: این اصل امروز نیز رمز پیروزی ما هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ محمد حسن سلامی پیش از ظهر شنبه در حاشیه بازدید مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان سرخه از نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس موسوم به اقتدار 40 در مجموعه فرهنگی دفاع مقدس سمنان، ضمن بیان اینکه جنگ ما در دفاع مقدس، جهاد فی سبیل الله بود، بیان کرد: باید ابعاد و دستاوردهای دفاع مقدس را به جوانان بشناسانیم که در این زمینه دستگاه های اجرایی و فرهنگی و… نقشی بسزا دارند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی دفاع مقدس را گنجینه ای تمام عیار و بزرگ دانستند، بیان کرد: یکی از اهداف برنامه های هفته دفاع مقدس و نمایشگاه مذکور گرامی داشت 40 سال اقتدار ایران اسلامی در زمینه های مختلف است که به برکت خون شهدا اتفاق افتاده و امروز باید پاسدار آن باشیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان با بیان اینکه دفاع مقدس برگی درخشان در کتاب زرّین تاریخ سرخه دارد، گفت: حضور پر شور و حماسی مردم در صحنه های مبارزه و پشتیبانی از خط مقدم جدال با دشمن بعث هیچ گاه فراموش نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمز پیروزی رزمندگان در سال دفاع مقدس توکل و ولایتمداری است

رمز پیروزی رزمندگان در سال دفاع مقدس توکل و ولایتمداری است