مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 08:152020-09-26سياسي

کلی کرافت: جهان باید به جای انتقاد از آمریکا، تشویقش کند!


کلی کرافت، نماینده آمریکا در سازمان ملل، این سازمان را متهم کرد به این که در پایبندی به ماموریتش برای تبدیل جهان به مکانی امن تر، دموکراتیک تر و موفق تر شکست خورده است.

- کلی کرافت: جهان باید به جای انتقاد از آمریکا، تشویقش کند! کلی کرافت، نماینده آمریکا در سازمان ملل، این سازمان را متهم کرد به این که در پایبندی به ماموریتش برای تبدیل جهان به مکانی امن تر، دموکراتیک تر و موفق تر شکست خورده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کلی کرافت، سفیر آمریکا در سازمان ملل در مصاحبه با سی بی اس نیوز، سازمان ملل و شورای امنیت آن را مورد انتقاد قرار داده و گفت: من از اینکه امروز مجبور به صحبت درباره شورای امنیت هستم شرمسارم زیرا این شورا قرار بود شورای امنیت باشد، گروهی از 15 کشوری که برای خیر و مصلحت جهان تلاش می کنند و اگر امروز موضوعی باشد که آنها باید به جهت بهتر کردن وضع جهان رویش کار کنند مساله ویروس کووید 19 است و این که چطور ما همه برای مهار این ویروس در سراسر جهان همکاری کنیم و متاسفانه چیزی که باعث حیرت و انزجار من شد این بود که هر کشوری از فرصت استفاده می کند تا واقعا درباره آمریکا بسیار منفی باشد و من احساس می کنم که مساله تا حد زیادی درباره کینه های سیاسی است تا اینکه درباره موضوع حیاتی روز باشد، یعنی چگونگی تاثیر کووید 19 بر جهان و تاثیر همه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلی کرافت: جهان باید به جای انتقاد از آمریکا، تشویقش کند!

کلی کرافت: جهان باید به جای انتقاد از آمریکا، تشویقش کند!