مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 08:002020-09-26اجتماعي

4 نقطه پرتصادف در محورهای استان همدان رفع خطر شده است


رییس اداره نگهداری ابنیه و فنی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: 4 نقطه از نقاط اولویت دار پرتصادف در محورهای استان همدان رفع خطر شده است.

- ابوالفضل ایرجی امین در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه در استان همدان 70 نقطه پرتصادف شناسایی شده است، بیان کرد: از ابتدای سال جاری با بررسی های کارشناسی 16 نقطه از این نقاط داری اولویت بوده اند که از این تعداد 4 نقطه با امکانات موجود رفع شده و 10 نقطه دیگر نیز در حال ایمنی سازی و اصلاح مطابق با طرح های ابلاغی است.

ایرجی امین با اشاره به اینکه در چند سال گذشته 27 نقطه پرتصادف رفع خطر شده است، افزود: شناسایی نقاط جدید از سوی کارشناسان پلیس راه، ایمنی و حریم، ابنیه و فنی شهرستان ها انجام و رفع خطر با اولویت بندی در دستور کار این اداره قرار می گیرد.

وی یادآور شد: به منظور ایمن سازی محورهای استان همدان 5 دستگاه زیرگذر در حال احداث و تکمیل است که در صورت تخصیص اعتبارات مورد نیاز این پروژه های به زودی بهره برداری می رسد.

رییس اداره نگهداری ابنیه و فنی استان همدان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری در راستای کنترل سیلاب ها بیش از 500 مورد تنقیه و لایروبی دهانه پل های انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 نقطه پرتصادف در محورهای استان همدان رفع خطر شده است

4 نقطه پرتصادف در محورهای استان همدان رفع خطر شده است