مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 07:452020-09-26اجتماعي

تلف شدن گونه های نادر جانوری در لارستان صحت ندارد


رییس محیط زیست لار با تکذیب خبر تلف شدن 300 راس از یک گونه جانوری نادر در این شهرستان، گفت: امسال بیماری طاعون نشخوار کنندگان کوچک به حیات وحش مناطق تحت مدیریت این شهرستان سرایت نکرده است.

- ایسنا/فارس رییس محیط زیست لار با تکذیب خبر تلف شدن 300 راس از یک گونه جانوری نادر در این شهرستان، گفت: امسال بیماری طاعون نشخوار کنندگان کوچک به حیات وحش مناطق تحت مدیریت این شهرستان سرایت نکرده است.

انصاری با اشاره به انتشار خبری مبنی بر تلف شدن 300 راس از گونه نادر جانوری موجود در لارستان در یک رسانه محلی این شهرستان، گفت: متاسفانه برخی رسانه ها با انتخاب تیترهای جنجالی که حتی با متن خبر نیز تطابق چندانی ندارد، سعی در جلب مخاطب دارند و به شایعه پراکنی در فضای مجازی دامن می زنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روایط عمومی محیط زیست فارس، انصاری گفت: خوشبختانه با اقدامات پیشگیرانه ی انجام شده، طاعون نشخوارکنندگان کوچک در لارستان مشاهده نشده و با تلاش و سختکوشی نیروهای اجرایی این محیط زیست شهرستان از سرایت این بیماری به حیات وحش ارزشمند این منطقه جلوگیری شده است.

انصاری همچنین با اشاره به تشکیل کارگروه بحران در شهرستان لار بلافاصله پس از شیوع این بیماری در بوانات و برگزاری جلسات مرتبط با حضور فرمانداری و ادارات مسئول در این زمینه، خاطرنشان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلف شدن گونه های نادر جانوری در لارستان صحت ندارد

تلف شدن گونه های نادر جانوری در لارستان صحت ندارد