مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 07:302020-09-26سياسي

دستیار سابق پنس: کارمندان کاخ سفید درباره خودداری ترامپ از کناره گیری بحث کردند


یک دستیار سابق مایک پنس، معاون دونالد ترامپ اظهار کرد، کارمندان کاخ سفید به طور خصوصی به بحث در مورد سناریویی که طی آن دونالد ترامپ در انتخابات نوامبر شکست بخورد و از ترک ریاست جمهوری خودداری کند، - یک دستیار سابق مایک پنس، معاون دونالد ترامپ اظهار کرد، کارمندان کاخ سفید به طور خصوصی به بحث در مورد سناریویی که طی آن دونالد ترامپ در انتخابات نوامبر شکست بخورد و از ترک ریاست جمهوری خودداری کند، پرداخته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه هیل، اولیویا تروی که به عنوان عضو کمیته ضربت مقابله با کروناویروس کاخ سفید و همچنین مشاور امور مبارزه با تروریسم و امنیت داخلی مایک پنس، معاون رییس جمهورآمریکا کار کرده، چندی پیش دولت را ترک کرد و تبدیل به یک منتقد کاخ سفید شد.

او گفت، زمانی که در کمیته ضربت بوده مذاکراتی پشت درهای بسته با کارمندان دیگر داشته و اظهارات اخیر دونالد ترامپ درخصوص اینکه متعهد به انتقال قدرت صلح آمیز نیست، او را نگران ساخته است.

او به سی ان ان گفت: این برای من ترسناک است چون صادقانه بخواهم بگویم، من در زمان منصبم در کاخ سفید گفتگوهایی پشت درهای بسته با کارمندان کاخ سفید و دیگر مقامهای دولت از جمله کسانی در جامعه اطلاعاتی داشتم و در این گفتگوها ما عملا درباره این بحث کردیم که چه می شود اگر ترامپ شکست بخورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستیار سابق پنس: کارمندان کاخ سفید درباره خودداری ترامپ از کناره گیری بحث کردند

دستیار سابق پنس: کارمندان کاخ سفید درباره خودداری ترامپ از کناره گیری بحث کردند