مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 07:152020-09-26سياسي

لزوم جلوگیری از تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در خوزستان


رییس کل دادگستری استان خوزستان گفت: تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی استان به تولید محصولات کشاورزی، توسعه تولید پایدار و نظایر آن آسیب می رساند که باید با جدیت از آن برخورد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی در دیدار با رییس سازمان جهاد کشاورزی استان، ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس و تأکید بر لزوم پیشگیری از تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در خوزستان، اظهار کرد: بحث تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی، یکی از معضلاتی است که در سطح ملی با آن مواجه هستیم چرا که این کار به تولیدات محصولات کشاورزی، توسعه تولید پایدار، تأمین امنیت غذایی و همچنین محیط زیست آسیب جدی وارد شده است که در این راستا باید با جدیت با آن برخورد شود.

وی افزود: برخی افراد سودجو به دلیل اینکه زمین ارزش مالی آن افزایش پیدا کرده است و برای کسب ثروت های نامشروع، با برنامه ریزی و طعمه قرار دادن مردم مستحق اقدام به تصرف زمین های ملی و تغییر غیرمجاز اراضی کشاورزی می کنند و پیشگیری و برخورد نکردن به موقع دستگاه های متولی موجب گسترش دست اندازی به اراضی ملی و تغییر غیرمجاز زمین های کشاورزی شده است.

رییس کل دادگستری استان خوزستان در ادامه گفت: در این میان دستگاه قضایی با مجموعه ای از تصرفات غیرقانونی و بناها و ویلاهای به وجود آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم جلوگیری از تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در خوزستان

لزوم جلوگیری از تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در خوزستان