مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 07:002020-09-26بين الملل

پاسخ الکعبی به تهدید پمپئو: آمریکای در حال خفه شدن، در حال لگد انداختن است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، اکرم الکعبی دبیر کل جنبش مقاومت اسلامی النجباء عراق، طی پستی در توییتر به تهدید دولت آمریکا به هدف قرار دادن نیروهای مقاومت در عراق به بهانه حملات جاری علیه سفارتش در بغداد و کاروان های نظامی آن در مناطق مختلف .

- دیروز جمعه (25 سپتامبر)، ابوعلی العسکری مسئول امنیتی گردان های حزب الله عراق نیز در توییتی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت : پاسخ ما به پمپئو (وزیر خارجه آمریکا) کودن که به زبان تهدید و ارعاب عادت کرده است، این است که به مکر و نیرنگ خود ادامه بده، هر چه می توانی تلاش کن و به دشمنی ها و تلاشهای خصمانه ات ادامه بده، به خدا قسم، نمی توانی یاد نیروهای مقاومت را محو کنی و هرگز قادر به تضعیف اراده آنها نخواهی بود، تهدیدها و اراجیف تو بر خلاف میل تو و ارباب احمقت، به خودت بازخواهد گشت.

العسکری، وزیر خارجه آمریکا را مخاطب خود قرار داد و خطاب به وی گفت : تو خوب می دانی که مردانی را (در عراق) خواهی یافت که قلب هایشان پولادین و مستحکم است، و بینی تو و نظامیانتان را بی رحمانه به خاک خواهند مالید و آن هنگام خواهیم دید چه کسی رحم نمی کند، آن طور که خودت توصیف کردی .

برهم صالح رییس جمهور عراق در نشست سران سه قوه این کشور که روز دوشنبه هفته پیش با رهبران احزاب و گروههای سیاسی عراق برگزار شد از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ الکعبی به تهدید پمپئو: آمریکای در حال خفه شدن، در حال لگد انداختن است

پاسخ الکعبی به تهدید پمپئو: آمریکای در حال خفه شدن، در حال لگد انداختن است