مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 06:552020-09-26سياسي

مداحانی که داغ شهید روی دلشان سنگینی می کند +عکس


در دوران دفاع مقدس، رزمندگان بسیاری به شهادت رسیدند که در میان آن ها مداحانی هم بودند که به این فیض بزرگ نائل شدند، اما مادحینی داریم که پدر، - خبرگزاری فارس ـ پیغام فتح؛ ویژه نامه چهلمین سالگرد آغاز دفاع مقدس: با یورش نیروی زمینی و همچنین نیروی هوایی رژیم بعث عراق به 10 فرودگاه نظامی و غیرنظامی کشورمان در تاریخ 31 شهریور سال 1359، دوران 8 ساله دفاع مقدس آغاز شد.

این یورش صدام، موجب شد تا نیرو های مسلح ایران از ارتش، سپاه و بسیج تا نیرو های داوطلب مردمی و عشایر برای دفاع از خاک میهن وارد عمل شوند.

این جنگ با وجود آن که صدام و حامیان او تصور می کردند، در مدت بسیار کوتاهی با پیروزی عراق خاتمه خواهد یافت با پایداری و رشادت ایرانیان به جنگی طولانی تبدیل شد که پس از جنگ ویتنام دومین جنگ طولانی در قرن بیستم لقب گرفت.

در این جنگ براساس اطلاعات بنیاد شهید و امور ایثارگران، حدود 200 هزار تن از هوطنان ما شهید شدند که در میان آن ها مداحانی بودند که خود به فیض شهادت رسیدند و یا پدر، فرزند و یا برادرشان را در جنگ تحمیلی از دست دادند.

در گزارش های مختلفی به معرفی شهدای مداح پرداختیم، از مداحان حاضر در جبهه ها هم گفتیم و به صورت مفصل از مرحوم نادعلی کربلایی که هم رزمنده بود و هم پدر سه شهید سخن به میان آوردیم، اما در این گزارش بنا داریم از مداحا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مداحانی که داغ شهید روی دلشان سنگینی می کند +عکس

مداحانی که داغ شهید روی دلشان سنگینی می کند +عکس