مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 05:552020-09-26اجتماعي

استقرار جوی پایدار در گیلان/ دمای هوا 2 تا 3 درجه افزایش می یابد


مدیر کل هواشناسی گیلان با اشاره به پیش بینی استقرار جوی پایدار برای امروز و فردا در استان، گفت: در این مدت دمای هوا 2 تا 3 درجه افزایش می یابد.

- محمد دادرس در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به استقرار جوی غالباً پایدار برای امروز و فردا، گفت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی پایدار در منطقه برای امروز و فردا هستند.

وی افزود: بر همین اساس برای اکثر نقاط استان گیلان آسمان آفتابی، افزایش نسبی دما به همراه افزایش ابر و وزش باد و در بعضی نقاط بارش پراکنده باران پیش بینی شده است.

دادرس در ادامه با بیان اینکه آسمان امروز استان گیلان صاف تا نیمه ابری، همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش بینی شده است، گفت: برای روز یکشنبه نیز آسمانی صاف تا نیمه ابری به تدریج با افزایش ابر و وزش باد و برای بعضی نقاط نیز بارندگی و احتمال رعد و برق پیش بینی شده است.

وی با اشاره به افزایش 2 تا 3 درجه ای دمای هوای استان گیلان طی امروز و فردا، ادامه داد: در شهر رشت مرکز استان گیلان نیز صاف تا نیمه ابری، همراه با افزایش نسبی دما و افزایش ابر و وزش باد و بارش پراکنده همراه خواهد بود.

دادرس با بیان اینکه دمای فعلی شهر رشت نیز 29 درجه سلسیوس و بیشینه رطوبت آن نیز 95 درصد است، اظهار کرد: برای امروز و فردا دریا برای انجام فعالیت های مرتبط مناسب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار جوی پایدار در گیلان/ دمای هوا 2 تا 3 درجه افزایش می یابد

استقرار جوی پایدار در گیلان/ دمای هوا 2 تا 3 درجه افزایش می یابد