مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 05:552020-09-26حوادث

دستگیری زوج قاتل پس از 4 ماه زندگی مخفیانه در زاهدان


زوج جوان که به خاطر اختلاف مالی با مرد تهرانی وی را در چابهار به قتل رسانده بودند پس از حدود چهار ماه فرار در زاهدان دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، سردار «احمد طاهری»، جانشین فرمانده انتطامی استان سیستان و بلوچستان در تشریح این خبر گفت: روز 12 خرداد امسال اهالی یک مجتمع مسکونی در شهرستان چابهار، در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 از انتشار بوی تعفن داخل ساختمان خبر دادند که بلافاصله مأموران به محل اعزام شدند.

با حضور مأموران انتظامی در محل مشخص شد منشأ بو از داخل یکی از واحد‌های مجتمع است که چند ماه قبل توسط یک زوج جوان اجاره شده است.

با توجه به اظهارات اهالی ساختمان که چند هفته از این زوج خبر نداشتند و همچنین با توجه به خاموش بودن تلفن همراه آنها، مأموران با هماهنگی قضایی وارد واحد استیجاری آن‌ها شده و جسد متعفن مردی 67 ساله را که براثر اصابت گلوله به قفسه سینه به قتل رسیده بود کشف کردند.

سردار طاهری در ادامه گفت: با توجه به اهمیت موضوع تیمی مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی استان مأمور رسیدگی به پرونده شدند و در نتیجه تحقیقات تخصصی خود دریافتند که این پیرمرد توسط این زوج جوان به قتل رسیده است.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه این زوج پس از قتل پیرمرد اقدام به سرقت کارت‌های بانکی و خودرو او کرده بودند، گفت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری زوج قاتل پس از 4 ماه زندگی مخفیانه در زاهدان

دستگیری زوج قاتل پس از 4 ماه زندگی مخفیانه در زاهدان