مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 04:102020-09-26اقتصادي

بهداشت جهانی: شمار قربانیان به 2 میلیون می رسد


یک مقام بلندپایه سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد که ظرف ماه های آینده، شمار قربانیان بیماری کرونا به 2 میلیون نفر افزایش خواهد یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک» به نقل از مهر از رویترز، «مایک رایان» مدیر «برنامه های احتیاطی» سازمان بهداشت جهانی روز جمعه به صراحت اعلام کرد که تا پیش از توزیع گسترده یک واکسن مناسب برای پیشگیری یا درمان بیماری کووید -19، شمار قربانیان این بیماری ویروسی در جهان ممکن است به دوبرابر میزان کنونی- یعنی رقم 2 میلیون نفر برسد.

این مقام سازمان بهداشت جهانی همچنین هشدار داد که در صورت عدم اقدام هماهنگ برای مقابله با این بیماری همه گیر، شمار قربانیان کووید -19 حتی ممکن است به بالاتر از این رقم نیز افزایش یابد.

مایک رایان در ادامه تأکید کرد که جوانان را نباید برای افزایش اخیر موارد ابتلا مقصر شناخت؛ هرچند که به دنبال لغو محدودیت‌ها و شرایط قرنطینه در سرتاسر جهان، نگرانی‌هایی فزای نده ای نسبت به شیوع این بیماری توسط جوانان وجود دارد.

گفتنی است که بنابر آمار رسمی سازمان بهداشت جهانی، میزان مرگ و میر ناشی از بیماری کووید -19 ظرف 9 ماه گذشته از زمان آغاز شیوع آن در کشور چین، به حدود یک میلیون تن رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهداشت جهانی: شمار قربانیان به 2 میلیون می رسد

بهداشت جهانی: شمار قربانیان به 2 میلیون می رسد