مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 03:052020-09-25اقتصادي

بازار دائم التعطیل سی سخت و سردرگمی توریست و گردشگر+فیلم


در شهر توریستی سی سخت که خواه ناخواه همیشه پذیرای مسافر و گردشگر است در روزهای تعطیل و پنحشنبه و جمعه ها بازار تعطیل بوده و گوشت و مرغی وجود ندارد.

- خبرگزاری فارس سی سخت؛ عباس شیرزادی-وقتی نامی از شهر توریستی به میان می آید باید از جمیع جهات آمادگی برای پذیرایی از مسافر و گردشگر و توریست را داشته باشد.

شهر توریستی از هر لحاظ باید زیر ساخت های لازم را جهت جذب توریست و مسافر دارا باشد.

شهر توریستی سی سخت نگین انگشتری جنوب کشور با آب و هوای دل انگیز،طبیعت بکر و زیبا، باغات میوه، چشمه ساران، قله های سر به فلک کشیده و مردمی آرام و مهمان نواز همه ساله در فصل بهار و تابستان و البته زمستان پذیرای خیل عظیمی از گردشگران و مسافرانی است که از سراسر کشور به این شهر توریستی و زیبا سفر می کنند.

 وقتی مسافری  از هر نقطه ای از کشور برای گردش و تفریح وارد شهری می شود باید زیر ساخت های لازم از جمله خرید مایحتاج لازم برای اقامت، محل مناسب برای اسکان و تفرجگاه را داشته باشد تا بتواند خاطره ای خوش از آن شهر داشته باشد.

شهرتوریستی سی سخت، با این همه جاذبه گردشگری و آب و هوای مطبوعی که دارد متاسفانه بارها مشاهده شده که مسافران در شهر سی سخت سرگردان به دنبال گوشت، مرغ و نان هستند که این زیبنده شهری مثل سی سخت که عنوان شهر توریستی را یدک می کشد به هی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار دائم التعطیل سی سخت و سردرگمی توریست و گردشگر+فیلم

بازار دائم التعطیل سی سخت و سردرگمی توریست و گردشگر+فیلم