مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 18:552020-09-25سياسي

اولین واکنش به اظهارات واعظی/ فرهنگی: رییس جمهور ماهاست که در قرنطینه است


عضو هیئت رییسه مجلس با تعجب از اظهارات واعظی مبنی بر اینکه رییس جمهور اگر بخاطر کرونا 21 روز در قرنطینه باشد، کشور لطمه می خورد، گفت: رییس جمهور ماهاست که در قرنطینه بسر می برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، محمود واعظی، رییس دفتر رییس جمهور در خصوص حضور بگیرد کشور لطمه می خورد.

خون مقامات از مردم رنگین تر نیست، اما تردید نکنید اگر رییس جمهور 14 روز یا 21 روز بخواهد در منزلش بماند قطعا به کشور و تصمیم گیری ها لطمه وارد می شود .

   محمدحسین فرهنگی نماینده تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار الف در واکنش به این اظهارات گفت: حضور رییس جمهور در صحن مجلس جهت دفاع از وزیر پیشنهادی خود، هیچ اتفاقی را رقم نمی زند چرا که با مراقبت های بهداشتی، جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

وی افزود: ضمن اینکه رییس جمهور مثل نمایندگان مجلس ساعات متمادی در مجلس درگیر امورات مختلف نیست.

عضو هیئت رییسه مجلس تاکید کرد: تا آنجا که ما اطلاع داریم ایشان ماههاست که در قرنطینه بسر می برد و غیر از محیط های محدود، در جاهای دیگر حضور ندارد.

رزم حسینی سه شنبه اول مهر از سوی رییس جمهور به مجلس معرفی شد و بررسی صلاحیت وی در دستور کار سه شنبه هفته آینده مجلس قرار دارد و طبق آیین نامه داخلی مجلس، رییس جمهور می تواند با حضور در صحن مج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین واکنش به اظهارات واعظی/ فرهنگی: رییس جمهور ماهاست که در قرنطینه است

اولین واکنش به اظهارات واعظی/ فرهنگی: رییس جمهور ماهاست که در قرنطینه است