مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 14:302020-09-25اقتصادي

آیا ترخیص کالاهای اساسی از گمرک تاثیری در کاهش قیمت ها دارد


دپو و رسوب کالاهای اساسی در گمرک آن هم در شرایط تحریمی مشکلات بسیاری را برای تولیدکنندگان و واردکنندگان به وجود آورده که یکی از نتایج آن افزایش قیمت برخی از کالاهاست در همین راستا کمیسیون اقتصادی مجلس برای رسیدن به راهکاری جلساتی با وزیر اقتصاد تشکیل .

- دپو و رسوب کالاهای اساسی در گمرک آن هم در شرایط تحریمی مشکلات بسیاری را برای تولیدکنندگان و واردکنندگان به وجود آورده که یکی از نتایج آن افزایش قیمت برخی از کالاهاست در همین راستا کمیسیون اقتصادی مجلس برای رسیدن به راهکاری جلساتی با وزیر اقتصاد تشکیل داد و تعدادی از نمایندگان هم بر لزوم رفع هر چه سریعتر این مساله تاکید داشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، این روزها مردم با گرانی های روزافزون و فزاینده ای مواجه هستند که باعث کوچک شدن سفره آن ها و کاهش توان خرید کالاهای اساسی شده است در این وضعیت کالاها در گمرک و بنادر خاک می خورند و همچنان باید برای ترخیص هفت خوان رستم طی شود.

بسیاری از تولیدکنندگان و واردکنندگان با بلاتکلیفی و عدم ترخیص کالاهای خود در گمرک مواجه اند و منتظر روزنه ای برای حل مشکل هستند.

بسیاری از فعالان اقتصادی معتقدند در سال جهش تولید و در شرایط تحریمی کشور باید تقویت تولید داخل به عنوان یک اصل مدنظر قرار گیرد نه اینکه فعالیت کارخانه‌ها به دلیل رسوب یک قطعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا ترخیص کالاهای اساسی از گمرک تاثیری در کاهش قیمت ها دارد

آیا ترخیص کالاهای اساسی از گمرک تاثیری در کاهش قیمت ها دارد