مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 10:252020-09-25اقتصادي

توسعه خودروهای هیبریدی-برقی سرعت می گیرد


نخستین جلسه مشترک ایران خودرو و مپنا برای امکان سنجی همکاری مشترک برای توسعه خودروهای برقی برگزار شد و تا کم تر از یک ماه آینده با ادامه نشست های مشترک و بررسی ابعاد مختلف، - اخبار شرکتها ؛ ایکوپرس - در این نشست، راهبردهای پلتفرمی ایران خودرو در توسعه خودروهای هیبریدی، استراتژی های تامین قطعات و برآورد قیمتی خودروهای هیبریدی-برقی، تشریح شد.

همچنین توانمندی ها و راهبردهای شرکت مپنا برای همکاری مشترک با ایران خودرو مورد بررسی قرار گرفت.

معاون طراحی، توسعه و تکوین محصول ایران خودرو در این نشست، با بیان این که پلتفرم K132 برای توسعه خودروی هیبریدی-برقی درنظر گرفته شده، اظهار کرد: تمام اجزای این پلتفرم متعلق به ایران خودرو است و قابلیت بالایی برای برقی سازی نیز دارد.

کیانوش پورمجیب تصریح کرد: به گونه ای برنامه ریزی کرده ایم که این خودرو را به سمت صنعتی سازی ببریم و اگر زمینه های اقتصادی فراهم شود، آماده تولید انبوه هستیم.

وی با اشاره به توانمندی های شرکت مپنا، زمینه همکاری را گسترده خواند و تاکید کرد: شکل گیری این همکاری می تواند حرکت در این مسیر را سرعت بخشد.

پورمجیب با بیان این که اگر خودرویی خوب و در سطح استانداردهای جهانی تولید کنیم، می توان به بازارهای صادراتی هم اندیشید، اضافه کرد: اگر همکاری های مشترک شکل گرفته و جن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه خودروهای هیبریدی-برقی سرعت می گیرد

توسعه خودروهای هیبریدی-برقی سرعت می گیرد