مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 10:252020-09-25سياسي

با جنایتکاران اقتصادی به شدت برخورد شود


امام جمعه رشت، با بیان اینکه باید با جنایتکاران اقتصادی به شدت برخورد شود، خاطرنشان کرد: برخورد با مخلین فعالیت های اقتصادی از طریق نظارت و کنترل واردات و صادرات محقق می شود.

- ایسنا/گیلان امام جمعه رشت، با بیان اینکه باید با جنایتکاران اقتصادی به شدت برخورد شود، خاطرنشان کرد: برخورد با مخلین فعالیت های اقتصادی از طریق نظارت و کنترل واردات و صادرات محقق می شود.

آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نماز جمعه شهر رشت که در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، اظهار کرد: دشمنان همواره درصدد هستند دستاوردهای انقلاب و فرهنگ دفاع مقدس را به چالش بکشند.

وی با بیان اینکه دشمنان از طریق فضای مجازی سیاه نمایی و القای ناکارآمدی نظام را در دستور کار دارد، تصریح کرد جمهوری اسلامی ایران با وجود تحریم های ناجوانمردانه اقتصادی در همه عرصه های علمی و فناوری رشد و پیشرفت داشته و اینگونه نیست که جامعه جهانی ما را عقب مانده بداند.

نماینده ولی فقیه در گیلان، مشکلات اقتصادی را ناشی از دشمنی های آمریکا با ملت ایران دانست و گفت: اگرچه با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می کنیم، اما این آمریکاست که در برابر ملت ایران مانند یک موش آب کشیده شده و هیچ قدرت و اعتباری ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با جنایتکاران اقتصادی به شدت برخورد شود

با جنایتکاران اقتصادی به شدت برخورد شود