مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 09:502020-09-25سياسي

ایران به مدد انقلاب از حیاط خلوت قلدران سیاسی به قدرت منطقه ای تبدیل شده است


ایران امروز با ایران 50 سال قبل تفاوت های فاحشی دارد و از یک حیاط خلوت قلدرانی مانند امریکا به یک کشور مستقل و تاثیرگذار در منطقه تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام سیدابوالحسن فاطمی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهرکرد، با اشاره به داستانی از علامه بحرالعلوم پیرامون کمک کردن به همسایگان، گفت: سرکشی از خانواده و همسایگان جزو آداب مسلمانی است و تاکید شده مسلمان باید از وضع زندگی و معاش همسایه اش با خبر باشد.

امام جمعه موقت شهرکرد ادامه داد: مسؤولان هم باید همین ویژگی را داشته باشند نه اینکه با بی اعتنایی و بی توجهی با مردم مواجهه بشوند؛ مسؤولان جمهوری اسلامی باید آنقدر کریم باشند که قبل از آنکه کسی به آنان رو بزند برای حل مشکلش اقدام کنند.

فاطمی با استناد به آیه ای از قران کریم، توضیح داد: در دستورات دینی آمده است که حتی اگر نمی توانیم به کسی کمک کنیم با زبان گشاده و خوشرویی با او برخورد کنیم نه با غرور و تکبر.

وی با اشاره به سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) بیان کرد: حضرت از 35 سال امامت خود حدود 14 سال را در زندان به سر می بردند و در نهایتا به دست یک یهودی زاده به شهادت رسید.

استاد حوزه با اشاره به داستانی از امام موسی کاظم(ع) بیان کرد: وقتی یکی از خلفای عباسی قصد تحقیر امام(ع) را داشت، در جلسه ای اعلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران به مدد انقلاب از حیاط خلوت قلدران سیاسی به قدرت منطقه ای تبدیل شده است

ایران به مدد انقلاب از حیاط خلوت قلدران سیاسی به قدرت منطقه ای تبدیل شده است