مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 08:252020-09-25سياسي

سردار نقدی: سپاه دنبال عوام فریبی و شگرد رسانه ای نیست


ما با مردم مان صادقیم، اگر اشتباه کردیم، می گوییم و به دنبال عوام فریبی و شگرد رسانه ای نیستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران در برنامه بدون توقف که از شبکه سه سیما پخش شد، با اشاره به اینکه همه ارتش های دنیا بخش عظیمی از اقتصاد را همراه خود دارند، گفت: اینکه سپاه در اقتصاد ورود کند جزء مسائل استثنایی نیست، در رژیم گذشته تمام واردات موادغذایی عمده دست اداره تدارکات ارتش یعنی اتکا بوده که حالا به همه نیروهای مسلح و مردم عادی خدمات می دهد، تمام واردات را انجام می داده که از آن رانت بردارد.

وی افزود: در همه کشورها قسمت های سودآور رانتی در دست ارتش است، اینجا بخش پرزحمتش یعنی سازندگی بر شانه سپاه و نیروهای مسلح است، این کار مزاحم کیست؟.

ثروت های کلان همیشه در دست نیروهای مسلح دنیاست.

اینکه رسانه های دشمن آنقدر روی سپاه تمرکز کردند برای اینکه مزاحم شان است از اینکه می بینند هر جا که پروژه زمین مانده یکی می گوید من ادامه می دهم ناراحتند، دوست دارند که وقتی قهر می کنند برویم با التماس آنها را برگردانیم، برای همین شروع به جوسازی می کنند.

  ‎نقدی در پاسخ به این سؤال که چرا سپاه با رسانه هایی که دارد در اغنای افکار عمومی در شئون مختلف ضعیف عمل کرده اظهار کرد: سپاه چه رسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار نقدی: سپاه دنبال عوام فریبی و شگرد رسانه ای نیست

سردار نقدی: سپاه دنبال عوام فریبی و شگرد رسانه ای نیست