مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 06:202020-09-25اقتصادي

از تحویل خودرو به نمایندگان مجلس اطلاعی ندارم/ اختیارات سازمان حمایت محدود است


رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اختیارات این سازمان را محدود توصیف کرد و ضمن ارائه توضیحاتی درباره افزایش قیمت تخم مرغ و مواد پتروشیمی، - رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اختیارات این سازمان را محدود توصیف کرد و ضمن ارائه توضیحاتی درباره افزایش قیمت تخم مرغ و مواد پتروشیمی، از تحویل خودرو به نمایندگان مجلس شورای اسلامی توسط وزارت صمت اظهار بی اطلاعی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباس تابش، اخیرا در یک برنامه رادیویی درباره قیمت گذاری کالاها و تاثیر دولت در افزایش قیمت و کمبود کالاها گفت: دو نوع قیمت گذاری در بازار وجود دارد.

در قیمت گذاری تثبیتی قیمت ها قبل از ورود کالا به بازار مشخص می شود در دیگر قیمت گذاری ها ضوابط خاصی وجود دارد و این فرایند توسط بنگاه های قیمت گذاری و زیر نظر هیئت قیمت گذاری انجام می شود.

با شکایت مصرف کنندگان از توزیع کننده یا فروشنده خاصی ما شرایط را براساس ضوابط قیمت گذاری بررسی می کنیم و در صورت مشاهده تخلف نهاد توزیع کننده و فروشنده مشمول گرانفروشی می شود.

وی درباره دخالت دولت در اختلالات اقتصادی افزود: وقتی عرضه کمتر از تقاضا باشد، کالای مورد نظر از حالت مصرفی به سرمایه تغییر هویت می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تحویل خودرو به نمایندگان مجلس اطلاعی ندارم/ اختیارات سازمان حمایت محدود است

از تحویل خودرو به نمایندگان مجلس اطلاعی ندارم/ اختیارات سازمان حمایت محدود است