مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 05:152020-09-25فرهنگي

روایتی از فداکاری ها در «چهل جرعه دفاع مقدس»/ تجلیل از قهرمانان خط مقدم


مدیر روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تهران گفت: طبق رسالتی که برعهده داشتیم، در قالب «چهل جرعه دفاع مقدس» به فداکاران 8 سال دفاع مقدس و همچنین کادر درمان که این روزها در خط مقدم قرار دارند، - محمدرضا عبدالهی مدیر روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تهران در گفت و گو با خبرنگار رسانه خبرگزاری فارس گفت: امسال به لطف خدا توانستیم چهلمین سالگرد دفاع مقدس را که یادآور رشادت ها، حماسه ها، از خودگذشتگی ها و جانثاری شهدا و جانبازان عزیز این مرز و بوم است را در قالب چهل جرعه دفاع مقدس برگزار کنیم.

وی ادامه داد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران در بستر و رسالت خود، از هنر به عنوان گویا ترین و جذاب ترین زبان در معرفی و صیانت از این رویداد ارزشی بزرگ استفاده کرد.

در این راستا برنامه هایی با توجه به چهلمین سالگرد دفاع مقدس طراحی و برگزار شد که ایثار و فداکاری حوزه سلامت در ایام کرونا از جمله آنها بود.

عبدالهی تاکید کرد: برنامه های فوق الذکر در دو بخش فرهنگی و هنری با رعایت پروتکل بهداشتی و به صورت مجازی برگزار شدند.

معرفی 40 شعر منتخب در حوزه دفاع مقدس، معرفی و تجلیل از 40 ناشر برتر در حوزه دفاع مقدس، رونمایی از 40 اثر دفاع مقدس (در حوزه کتاب)، تجلیل از خبرنگاران حوزه دفاع مقدس و سلامت، انتخاب 40 اثر 60 ثانیه ایی دفاع مقدس در حو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از فداکاری ها در «چهل جرعه دفاع مقدس»/ تجلیل از قهرمانان خط مقدم

روایتی از فداکاری ها در «چهل جرعه دفاع مقدس»/ تجلیل از قهرمانان خط مقدم