مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 05:002020-09-25ورزشي

برتری رعد پدافند هوایی قم برابر شهرداری شهر بابک کرمان


تیم بدمینتون رعد پدافند هوایی قم در هفته سوم لیگ برتر بدمینتون باشگاههای کشور با نتیجه 4 بر یک برابر نماینده کرمان به پیروزی رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تیم بدمینتون رعد پدافند هوایی قم عصر پنجشنبه در هفته سوم لیگ برتر بدمینتون باشگاههای کشور در تالار فرهمند موحد مجموعه ورزشی شهید حیدریان با نتیجه 4 بر یک برابر تیم شهرداری شهر بابک کرمان به پیروزی رسید.

در اولین بازی بین دو تیم که به صورت یک نفره برگزار شد، فرزین خانجانی با نتیجه دو بر صفر برابر علیرضا کرمی از تیم کرمان به برتری رسید.

دومین دیدار بین نیما رستم پور از قم با صالح صحرا پور از کرمان بود که نماینده قم با نتیجه دو بر صفر در این بازی شکست خورد.

بازی های سوم و چهارم بین نمایندگان قم و کرمان بصورت دونفره (دوبل) برگزار شد، ترکیب محمد پای روند و فرزین خانجانی از قم برابر صالح سنگ تراش و محمدمهدی میرشکاری در بازی سوم و مسعود پیروزی و امیر قاسمی از قم برابر مقیمی و طاهر زاده نمایندگان تیم کرمان در دیدار چهارم به برتری رسیدند.

در دیدار پنجم که به صورت تک نفره برگزار شد هم محمد پای روند از تیم رعد پدافند قم برابر محمد مهدی میرشکاری از تیم کرمان با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برتری رعد پدافند هوایی قم برابر شهرداری شهر بابک کرمان

برتری رعد پدافند هوایی قم برابر شهرداری شهر بابک کرمان