مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 03:352020-09-25فناوري

باگ امنیتی اینستاگرام برطرف شد


محققان امنیت سایبری یک آسیب پذیری را در اپلیکیشن اینستاگرام شناسایی کرده بودند که به هکرها اجازه می داد کنترل تلفن هوشمند کاربران را به دست گرفته و از آنها جاسوسی کنند.

- محققان امنیت سایبری یک آسیب پذیری را در اپلیکیشن اینستاگرام شناسایی کرده بودند که به هکرها اجازه می داد کنترل تلفن هوشمند کاربران را به دست گرفته و از آنها جاسوسی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این آسیب پذیری توسط شرکت چک پوینت سکیوریتی در آوریل شناسایی شده بود و از آن زمان توسط فیس بوک ترمیم شده است و کاربرانی که جدیدترین نسخه اپلیکیشن اینستاگرام را دارند، در برابر حمله هکرها مصون هستند.

اما این آسیب پذیری از این جهت قابل توجه بوده که به راحتی قابل بهره برداری بود و امکان انجام اعمال مختلف را برای هکرها فراهم می کرد.

هکرها می توانستند با ارسال تصویری که حاوی کد مخرب بود، قربانی خود را از طریق ایمیل یا پیام رسانهایی مانند واتس اپ هدف بگیرند.

اگر قربانی تصویر را در تلفن خود ذخیره می کرد و پس از آن اینستاگرام را باز می کرد، هکرها می توانستند به حساب کاربری اینستاگرام وی دسترسی کامل پیدا کرده و همچنین به میکروفون و دوربین گوشی دسترسی داشته باشند.

یانیو بالماس، مدیر تحقیقات سایبری شرکت چک پوینت در اظهاراتی به بیزنس اینسایدر گفت: کاربران باید در هر اجازه ای که ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باگ امنیتی اینستاگرام برطرف شد

باگ امنیتی اینستاگرام برطرف شد