مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 19:452020-09-24سياسي

هنر زبان نمایش مظلومیت و اقتدار رزمندگان اسلام است


فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر اینکه اهل هنر مشکلات زیادی دارند و باید با گذر از این موانع آثار ماندگار را در جامعه نهادینه کنند، گفت: هنرمندان با گذر از موانع، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سردار محمد عبدالله پور شامگاه پنجشنبه در تالار مرکزی بوستان ملت رشت در اختتامیه شانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت گیلان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و سردار شهید سلیمانی اظهار کرد: دفاع مقدس و جنگ هشت ساله، مظلومیت های فراوانی داشت که شایسته است از هنر برای نشان دادن مظلومیت، اقتدار و عزت رزمندگان اسلام استفاده کرد.

وی یکی از رسالت های هنرمندان را بیان ایثارگری های رزمندگان با زبان هنر عنوان کرد و افزود: در حوزه هنر نگاه ما به هنرمندان است ما در حوزه هنر کار بلد نبوده و از هنرمندان می خواهیم که از این گنج بی پایان برای نشان دادن رشادت های سربازان اسلام استفاده کنند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به مشکلات هنرمندان در عرصه هنر گفت: فعالیت جهادی همواره با مشکلاتی همراه است لذا انتظار داریم که هنرمندان با کار جهادی مشکلات را از میان برداشته و موانع را پشت سر بگذارند.

عبدالله پور با تأکید بر اینکه اهل هنر مشکلات زیادی دارند و باید  با گذر از این موانع آثار ماندگار را در جامعه  نهادینه کنند،  افزود: به فرموده رهبری مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنر زبان نمایش مظلومیت و اقتدار رزمندگان اسلام است

هنر زبان نمایش مظلومیت و اقتدار رزمندگان اسلام است