مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 15:502020-09-24اقتصادي

کروز طراحی، تولید و کالیبراسیون ای سی یو را در ایران انجام می دهد


شرکت صنایع تولیدی کروز با ظرفیت تولید روزانه بیش از سه هزار ای سی یو در داخل کشور که مراحل طراحی، تولید و کالیبراسیون آن را انجام می دهد و بهترین تأمین کننده شرکت های داخلی است.

- شرکت صنایع تولیدی کروز با ظرفیت تولید روزانه بیش از سه هزار ای سی یو در داخل کشور که مراحل طراحی، تولید و کالیبراسیون آن را انجام می دهد و بهترین تأمین کننده شرکت های داخلی است.

مجتبی نظری مدیر ارتباطات گروه قطعه سازی کروز با اشاره به اهمیت و زحمات پرسنل مرکز تحقیقات این شرکت در طراحی و تولید نسل پنجم ای سی یو در کشور گفت: زحمات چندین ساله در داخلی سازی و همکاری با دانشگاه ها یک نتیجه مطلوب داشته و آن توان تولید ای سی یو در سه مرحله اصلی در داخل کشور است.

البته باید توجه داشت که اجزای الکترونیکی مورد استفاده در ای سی یو که در انحصار سه کشور در دنیا است باید از طریق واردات تأمین گردد ولی بقیه قطعات از جمله سوکت ها، کانکتورها، فریم محافظتی، برد هیت سینگ و پلیت ای سی یو در مجموعه کروز تأمین می شود.

در آخر نرم افزاری که در واحد کالیبراسیون و تحقیق و توسعه این شرکت برای هر مدل موتور خودرو به طور مجزا طراحی کرده و مالکیت آن با کروز و در حقیقت دانش اصلی در ای سی یو همین نرم افزار است، در داخل این شرکت انجام می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کروز طراحی، تولید و کالیبراسیون ای سی یو را در ایران انجام می دهد

کروز طراحی، تولید و کالیبراسیون ای سی یو را در ایران انجام می دهد