مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 13:502020-09-24حوادث

کشف بیش از 14500کیلوگرم موادمخدر در پایتخت/ دستگیری 327 قاچاقچی


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف 14 تن و 533 کیلوگرم انواع مواد مخدر در پایتخت در نیمه نخست امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند در جمع خبرنگاران دراین باره گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون14 تن و 533 کیلوگرم انواع موادمخدر در شهر تهران کشف و 327 نفر قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با بیان اینکه عزم پلیس در مبارزه با سواداگران مرگ جدی و برابر قانون قاطع و شدید است، خاطرنشان کرد: هیچ نقطه ای از شهر تهران برای جولان قاچاقچیان موادمخدر امن نیست؛ چرا که با اقدامات پلیس و اشرافیت اطلاعاتی که مجموعه پلیس دارد، متهمان مواد مخدر در کوتاه ترین زمان دستگیر می شوند.

حسنوند از اجرای طرح مبارزه با موادمخدر در محلات خبر داد و گفت: در راستای پاک سازی محلات و نقاط آلوده به تهیه و توزیع موادمخدر، در شش ماهه نخست سالجاری بیش از دوهزار مرحله طرح محله محور و ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهر تهران به اجرا درآمده که در این رابطه تاکنون 17هزار و 681 نفر خرده فروش دستگیر شدند.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ همچنین افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون شش مرحله طرح ظفر که از طرح های مهم مثمر ثمر پلیس مبارزه با مواد مخدر بوده انجام پذیرفته و همچنین با اجرای طرح دره فرحزاد که با تعامل و هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 14500کیلوگرم موادمخدر در پایتخت/ دستگیری 327 قاچاقچی

کشف بیش از 14500کیلوگرم موادمخدر در پایتخت/ دستگیری 327 قاچاقچی