مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 12:252020-09-24سياسي

ضرورت توجه مسئولان به مدیریت جهادی/ دفاع مقدس تمام نمی شود


جانشین قرارگاه عملیاتی شهید ناصری با بیان اینکه باید افراد مسئول با تفکری جهادی و انقلابی کشور را اداره کنند، گفت: رشد باورهای انقلابی و مدیریت جهادی از دستاوردهای دفاع مقدس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ علیرضا یوسفی ظهر پنج شنبه در مراسم توزیع 500 بسته لوازم التحریر در راستاهای مرزی نهبندان، تحریف دفاع مقدس را یکی از نگرانی های رهبر فرزانه انقلاب دانست و افزود: نسل جدید باید دفاع مقدس و ارزش های انقلاب را بیش از هر زمانی بشناسند.

وی خواستار ترویج و انتقال هر چه بیشتر فرهنگ دفاع مقدس شد و اظهار کرد: جنگ هشت ساله عراق علیه ایران با همکاری همه اقشار مردمی به پیروزی رسید و ایران را در جایگاه والایی در سطح جهان قرار داده است.

جانشین قرارگاه عملیاتی شهید ناصری ادامه داد: بیش از 97 درصد از شهدای دفاع مقدس از اقشار مستضعف بوده و سه درصد از شهدای دفاع مقدس را بانوان تشکیل می دهند.

وی با بیان اینکه 72 درصد شهدای دفاع مقدس در سنین 16 تا 25 سال بوده اند، گفت: انسجام و وحدت ملی موجود در کشور به برکت خون شهدای دفاع مقدس است.

سرهنگ یوسفی با اشاره به حمایت کشور های ابرقدرت دنیا از عراق در جنگ تحمیلی بیان کرد: کشور ایران در این جنگ هشت ساله به هیچ ابرقدرتی تکیه نداشته و تنها با کمک اقشار مردمی به پیروزی رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه مسئولان به مدیریت جهادی/ دفاع مقدس تمام نمی شود

ضرورت توجه مسئولان به مدیریت جهادی/ دفاع مقدس تمام نمی شود