مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 11:552020-09-24پزشكي

فروشندگان واکسن های تقلبی برخورد قاطع و قانونی خواهد شد


سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان آذربایجان شرقی، گفت: تزریق واکسن آنفلوانزا به ترتیب اولویت گروه های هدف در برنامه کاری شبکه بهداشت و درمان استان انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، احمد موقری در جلسه پایش برنامه های واکسیناسیون پیشگیرانه بر علیه بیماری آنفلوانزا که با حضور نمایندگان ادارات، نهادها و ارگان های ذی مدخل در این امر برگزار شد، اظهار داشت: امسال با توجه به وجود بیماری ندارد، افزود: مردم اطمینان داشته باشند، ساز و کار لازم برای شناسایی و اختصاص واکسن به تمامی گروه های مورد نیاز و هدف و نظارت کامل بر آن پیش بینی شده است.

موقری اضافه کرد: برای پیشگیری و برخورد با افرادی که در اندیشه سوءاستفاده از وضعیت پیش آمده بوده و از هم اکنون برای ایجاد بازار سیاه و توزیع واکسن تقلبی یا قاچاق آن به خارج از کشور برنامه ریزی می کنند تمهیداتی اندیشیده شده است.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان، خاطرنشان کرد: واکسن آنفلوانزا به همان اندازه که برای افراد قید شده ضروری بوده به همان میزان برای افرادی که از سلامت جسمی برخوردارند غیرضروری و حتی در مواردی با توجه به عوارض این دارو می تواند مضر نیز باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروشندگان واکسن های تقلبی برخورد قاطع و قانونی خواهد شد

فروشندگان واکسن های تقلبی برخورد قاطع و قانونی خواهد شد