مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 10:452020-09-24بين الملل

تحلیلگر عراقی: واشنگتن در پی بهانه قانونی برای ضربه زدن به الحشد الشعبی است


یک تحلیلگر عراقی در پی افشای تهدید جدید دولت آمریکا علیه الحشد الشعبی به بهانه سفارت خود در بغداد، هشدار داد که واشنگتن در پی خلق یک حیله قانونی جدید برای هدف قرار دادن سازمان الحشد الشعبی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، امیر عبدالمنعم الساعدی کارشناس امنیتی عراق درباره تلاش های سیاستمداران آمریکایی و سفیر آنها در بغداد برای ایجاد بهانه قانونی که از طریق آن بتوانند پایگاه های نظامی الحشد الشعبی را هدف قرار دهند، هشدار داد.

این تحلیلگر سیاسی در گفت وگو با پایگاه خبری المعلومه ، تصریح کرد: نیروهای امنیتی مختلف عراق باید نیروهای آمریکایی در عراق را ملزم کنند که به حاکمیت کشور عراق احترام بگذارند و از توسل به زور یا هدف قرار دادن هر پایگاهی متعلق به هر گروه یا نیروی عراقی خودداری ورزند.

وی افزود: مسئولیت تامین امنیت بغداد به ویژه مناطق غیرمسکونی اطراف پایتخت و مناطق مسکونی آن بر عهده دولت عراق است و باید از انجام هرگونه عملیات مجرمانه که به قربانی شدن شهروند عراقی یا نیروهای امنیتی و الحشد الشعبی منجر شود، جلوگیری کند.

الساعدی افزود: تلاش های آمریکا برای مشخص کردن طرف هایی که سفارت آن را در بغداد و نیز کاروان های نظامی آن را هدف قرار می دهند، به منظور هدف قرار دادن پایگاه ها و مقرهای نظامی الحشد الشعبی با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیلگر عراقی: واشنگتن در پی بهانه قانونی برای ضربه زدن به الحشد الشعبی است

تحلیلگر عراقی: واشنگتن در پی بهانه قانونی برای ضربه زدن به الحشد الشعبی است