مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 10:102020-09-24سياسي

سنگرهای دفاع مقدس محراب عبادت و معنویت بود


نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان، سنگرهای دفاع مقدس را محراب عبادت و معنویت دانست و اظهار کرد: جبهه دانشگاه بزرگ معارف الهی بود و رزمندگان را به اوج انسانیت و شرافت و فضیلت می رساند.

- ایسنا/گیلان نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان، سنگرهای دفاع مقدس را محراب عبادت و معنویت دانست و اظهار کرد: جبهه دانشگاه بزرگ معارف الهی بود و رزمندگان را به اوج انسانیت و شرافت و فضیلت می رساند.

حجت الاسلام والمسمین احسان الله محمدی در مراسم میهمانی لاله ها که در گلزار شهدای رشت برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس به ویژه هشت هزار شهید استان گیلان، اظهار کرد: امسال اربعین دفاع مقدس در حالی برگزار می شود که حاج قاسم سلیمانی میهمان شهداست.

وی دفاع مقدس را گنجینه ای از افتخارات ارزشمند ملت آزاده، انقلابی و ولایی ایران دانست و افزود: همه اقشار جامعه در شکل گیری دفاع مقدس نقش داشتند و رمز این پیروزی توکل بر خدا و توسل به ائمه اطهار(ع) بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان، با اشاره به عبارت خرمشهر را خدا آزاد کرد ، تصریح کرد: گروه هایی می خواستند در آزادسازی خرمشهر نقش بیشتری برای خودشان تعریف کنند، اما امام خمینی(ره) لطف و عنایت خداوند را عامل پیروزی بر دشمنان معرفی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنگرهای دفاع مقدس محراب عبادت و معنویت بود

سنگرهای دفاع مقدس محراب عبادت و معنویت بود