مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 09:552020-09-24حوادث

مأمور پلیس رشوه 600 دلاری یک متهم را رد کرد


رییس بازرسی فرمانده انتظامی استان البرز گفت: با صحت عمل ماموران وظیفه شناس پلیس امنیت عمومی استان، پیشنهاد 600 دلاری متهم تصویر برداری از منزل یکی از شهروندان رد و نامبرده تحویل مراجع قضایی شد.

- ایسنا/البرز رییس بازرسی فرمانده انتظامی استان البرز گفت: با صحت عمل ماموران وظیفه شناس پلیس امنیت عمومی استان، پیشنهاد 600 دلاری متهم تصویر برداری از منزل یکی از شهروندان رد و نامبرده تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ مراد دکامین گفت: در پی ارجاع پرونده ای به پلیس امنیت عمومی استان مبنی بر فیلمبرداری و تصویر برداری غیرمجاز از منزل یکی از شهروندان، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در ادامه ماموران با تحقیق پلیسی و اطمینان از صحت خبر با هماهنگی مقام قضایی به مخفیگاه متهم مورد نظر اعزام شده و در یک عملیات غافلگیرانه نامبرده را دستگیر کردند.

رییس بازرسی فرمانده انتظامی استان البرز ادامه داد: در حال انتقال متهم به مقر انتظامی، نامبرده برای این که از مجازات قانونی رهایی یابد به ماموران حاضر در عملیات 600 دلار آمریکا پیشنهاد رشوه می دهد که با صحت عمل و وظیفه شناسی ماموران، پیشنهاد متهم رد و به همراه پرونده متشکله تحویل مراجع قضایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مأمور پلیس رشوه 600 دلاری یک متهم را رد کرد

مأمور پلیس رشوه 600 دلاری یک متهم را رد کرد