مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 08:252020-09-24سياسي

حضور در گلزار شهدا، ادای دین به شهیدان است


نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: در چنین روزهایی یک مساله اساسی و آنچه ذات مطلب هست که ما را به گلزارهای می کشاند و آن احساس دین به شهداست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام ولمسلمین عبدالرضا پورذهبی در مراسم غبارروبی مزار شهدای سنندج اظهار کرد: در چنین روزهایی یک مساله اساسی و آنچه ذات مطلب هست ما را به این مکان می کشاند و آن احساس دین به شهداست.

به گفته نماینده ولی فقیه در استان کردستان، در برابر پدر و مادر وقتی زحمات می کشند و پا به سن می گذارند ما به آنها خدمت می کنیم و این غیر از مسائل انسانی، احساس دین در مقابل زحمات زیاد آنها برای فرزندانشان است.

وی تصریح کرد: اینجا اگر آمده ایم می خواهیم بگوییم که مدیون شهدا هستیم و نسبت به آنها احساس دین می کنیم چرا که آنها از خانواده گذشتند، جان شیرین خود را از دست دادند و قبل از آن هم رنج های زیادی کشیدند که روایت می شود گاهی خیلی از آنها 25 روز در کانال هایی گرسنگی و تشنگی کشیدند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: این ایثارگری جوانان و نوجوانانی بود که بین 15 تا 25 سال سن داشتند و ما باید احساس دین کنیم و سر تعظیم در برابر آنها فرود آوریم.

حجت الاسلام پورذهبی در پایان سخنانش گفت: با قرائت فاتحه ارتباط قلبی را با شهدا برقرار کنیم که امیدوارم بوی خوش و عطر شهدا هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور در گلزار شهدا، ادای دین به شهیدان است

حضور در گلزار شهدا، ادای دین به شهیدان است