مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 06:552020-09-24اقتصادي

75 درصد بیکاران موجود قبلا شاغل بودند


مدیر کل تعاون، کارو رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: 75 درصد بیکاران موجود قبلا شاغل بودند و تنها 25 درصد بیکاران جدیداً وارد بازار کار می شوند که تلاش می شود ضمن حفظ شرایط موجود زمینه های اشتغال جدید را در استان و در بخشهای مختلف فراهم کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حسین فتحی در دیدار با مدیران داروسازی زهراوی با بیان نقش راهبردی صنایع داروسازی در تامین نیاز دارویی کشور اظهار کرد: داروسازی زهراوی با وجود مدیریتی متعهد و متخصص و توانمند با بهره مندی از دانش و تجربه بالای مدیران و کارکنان در تولید داروهای خاص در کشور جزو شرکتهای برتر دارویی کشور و منطقه محسوب می شود.

وی با اشاره به نقش مهم منابع انسانی در موفقیتهای این شرکت افزود: باید به منابع انسانی به عنوان بزرگترین سرمایه نگاه کنیم و ارزش گذاری و توجه به این سرمایه عظیم بدون تردید موجب بهره وری تولید می شود گویای مدیریت توانمند در عرصه کار و تولید است.

فتحی با بیان ویژگی های بازار کار  با تاکید بر اینکه در وضعیت کنونی تثبیت اشتغال مهمتر از ایجاد اشتغال است اظهار کرد: 75 درصد بیکاران موجود قبلا شاغل بودند و تنها 25 درصد بیکاران جدیداً وارد بازار کار می شوند که تلاش می شود ضمن حفظ شرایط موجود زمینه های اشتغال جدید را در استان و در بخشهای مختلف فراهم کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

75 درصد بیکاران موجود قبلا شاغل بودند

75 درصد بیکاران موجود قبلا شاغل بودند