مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 06:552020-09-24بين الملل

تظاهرات خشم مقابل سفارت امارات در بیروت علیه سازشکاران


تعدادی از معترضان خشمگین لبنانی روز چهارشنبه تظاهرات گسترده ای را در مقابل سفارت امارات در بیروت در محکومیت آنچه که تسلیم شدن و شتاب به سمت عادی سازی با رژیم صهیونیستی خواندند، - برگزار کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، تظاهرکنندگان شعارهایی را علیه محمد بن زاید، ولیعهد و حاکم ابوظبی و نیز کشورهایی همچون بحرین و قطر که به امارات پیوستند، سر دادند.

معترضان در حالیکه پرچم های فلسطین را در دست داشتند و شعارهایی را در همبستگی با آن سر داده بودند، عکس بن زاید و نیز پرچم های رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.

شرکت کنندگان در اعتراضات مقابل سفارت امارات در بیروت گفتند، لبنان در مقابل عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی نافرمانی می کند هرچند تعداد مزدوران و خائنان زیاد باشد.

بنا بر این گزارش، کاخ سفید در واشنگتن، پایتخت آمریکا روز 15 سپتامبر شاهد امضای دو توافقنامه صلح میان امارات و رژیم صهیونیستی از یک سو و بحرین و این رژیم از سوی دیگر بود.

دونالد ترامپ ، رییس جمهور آمریکا مراسمی را با حضور هیات هایی از امارات به ریاست عبدالله بن زاید و بحرین به ریاست عبداللطیف الزیانی، وزیر امور خارجه و رژیم صهیونیستی به ریاست بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر برای امضای این دو توافق برگزار کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات خشم مقابل سفارت امارات در بیروت علیه سازشکاران

تظاهرات خشم مقابل سفارت امارات در بیروت علیه سازشکاران