مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 06:302020-09-24اجتماعي

کاهش نسبی دما و بارندگی در سواحل خزر


مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی به پیش بینی وضعیت جوی کشور طی چهار روز آینده پرداخت و از کاهش نسبی دما در نوار شمالی و بارندگی و وزش باد در استان های ساحلی خزر و ارتفاعات البرز از یکشنبه هفته آتی خبر داد.

- صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی و خروجی مدل ها طی چهار روز آینده در ارتفاعات البرز مرکزی و ارتفاعات شمال غرب در بعضی ساعات بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می شود.

وی افزود: از اواخر وقت یکشنبه، ششم و دوشنبه هفتم مهرماه، کاهش نسبی دما در نوار شمالی و بارندگی و وزش باد در استان های ساحلی خزر و ارتفاعات البرز پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه در سه روز آینده در منطقه زابل در بعضی ساعات وزش باد شدید و گردوخاک پیش بینی می شود، گفت: در سایر مناطق کشور در روزهای آینده پدیده قابل توجهی نخواهیم داشت.

ضیاییان همچنین به پیش بینی وضعیت جوی پایتخت پرداخت و گفت: امروز پنج شنبه، سوم مهرماه، آسمان تهران صاف تا کمی ابری و گاهی با وزش باد همراه و دمای هوا بین 21 و 31 درجه سانتیگراد متغیر است.

وی ادامه داد: فردا، جمعه چهارم مهرماه نیز آسمان تهران صاف تا کمی ابری گاهی با وزش باد پیش بینی شده و دمای هوا بین 21 و 32 درجه سانتیگراد متغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش نسبی دما و بارندگی در سواحل خزر

کاهش نسبی دما و بارندگی در سواحل خزر